bio - luftslottet som sprängdes!

amen tjenare! jag har varit på bio med camilla och megi idag för jag har inte hört någonting ifrån carro så jag gick med dom ist, det va faktiskt väldigt kul, jag vaknade vid 3 idag sen kollade jag på en film som gick på tv, och sen va jag tvungen att göra v mig snabbt, kl halv 8 hämtade camilla oss utanför, sen hämtade vi biljetterna och sen gick vi till max, och när det va vår tur sa han i kassan "kan jag hjälpa nästa?" camilla svarade "JAAA!" och jag kollade på megi och började skratta hon är över rolig hahah! sen när vi satt och åt kom det in 2 tjejer som började strula och sånt, bara för att få uppmärksamhet och för att irritera andra människor, inte ens ett vanligt par gör så inne på max? herregud! men det gick fan inte att äta den hamburgaren den va helt slaskig och jobbig, så vi gick till TH och köpte godis eller ja jag köpte cola sen när vi skulle betala såg vi megis 3 systrar dom satt och fika där eller någonting, så megi snackade lite med dom, sen skulle nina visa sina nya sko megi bara "du har säkert köpt såna transa skor" nina bara "kan du inte skrika lite högre?" megi bara "DU HAR SÄKERT KÖPT SÅNA TRANSA SKOOOR!" sen jag bara "megi va tyst" hahahah hon är cp, men efter det gick vi iaf till bion, den va skit bra! vi kollade på "luftslottet som sprängdes" men dom som satt bredvid mig dom snackade hela tiden om onödiga saker, mannen sa till frun att inte tappa popcornen sen efter 2 minuter tappade han dom själv så började jag skratta hahah! och dom som satt berdvid megi skrattade åt allt, det är jobbigt att vara på bio det är bättre att kolla på film hemma men det blir roligt ändå, det får vi göra om, det kanske kommer en 4:a hhaha! :D men nu ska jag fortsätta kolla på "gustaf 2" hahah, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback