2009 - 2010!

hej, nu är 2009 slut, och 2010 är igång! detta året ska bli ännu bättre än 2009 ellerhur alla! och förra årets nyår ägde!! jag, abbe och megi gick hem till abbe vid typ halv 11, sen va vi på hans systers rum, efter ett tag kom boris och dom upp och höll på hela tiden, hahah! med jag trodde att vi skulle vara där själva, fast genco och hans kompisar va också där hahhaha! det va skit kul, sen kl 12 gick vi ut och dom skjöt (stavning) raketer! och boris är cp, han tog av pinnen på dom och kastade iväg dom stora raketerna i andras trädgårdar och sånt! såå normal. men när kl va 10 över 12 gick jag, abbe och megi hem till han igen, och alla dom andra stack till damnark, vi ringde till camilla och önskade henne ett gott nytt år! vi snackade ett tag sen kom hivi och hennes storasyster, vi typ snackade lite sen när vi hade drickan på bordet kom abbes mamma, pappa och en annan tant hem, vi bara omg! juste genco va skit duktig han städade undan allt efter hans kompisar innan han stack till DK! vi trodde han skulle lämna det till ayberk eller någonting.. men sen gick vi ut, och hivi och dom stack hem, sen fottade jag och megi lite flipp bilder som jag kommer lägga ut senare, vi snackade också med jazmin och änskade även hemme ett gott nytt år! vi fick vänta på abbe i 100 år, sen när han kom ångrade vi oss och gick hem.. vi va hos megi, vi åt och sen gick jag hem till mig, vi bor så närma att det inte är lönt att sova hos henne tycket jag, så när jag kom hem kollade jag och mamma klart på en film som gick på tv, den va inte ens bra, men när man börjar kolla så går det inte att sluta.. så när kl var typ 10 i 5 gick jag och la mig, sen har jag sovit ända tills kl var över 3 iaf, och nu sitter jag här och ska snart ut tror jag, men vi får se, ha ett riktigt bra 2010 alla! ;D puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback