skola imorgon..

hej jag har inte skrivit på länge, men jag har inte orkat.. och imorgon börjar skolan jag orkar inte med skolan heller, den kommer ändå vara så jävla tråkig-.- lovet har varit helt okej, fast det kunde ha varit roligare haha! men jag har träffat nadia som jag har saknat som fan så det va kul! nu ska vi träffas oftare har jag bestämmt, för jag tänker inte tappa kontakten med henne en gång till hah. vill ni veta en bra nyhet, selen har ett andanamn nu, hon tar sin kusins namn som är väldigt sjuk, för om något händer med hennes kusin vill hon bära hennes namn med sig, så nu heter hon selen NEDA micoogullari! men nu ska jag kolla på tv och vara med min mamma lite, för hon är ledig idag, jag vill också kolla på film, så hoppas det kommer någon bra på tv, annars får vi väll se någon som vi har hemma, men ni får ha det bra, jag skriver lite senare också, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback