"a walk to remember" äger!

hej jag skrev ingenting igår, för jag sov hela dagen, hade mensvärk och jag hade huvudvärk också, men sandra skrev ju ett gullig inlägg till mig, jag älskar dig sandra du betyder så jävla mycket!(L) idag har jag iaf sovit tills typ 3-halv4, sen läste jag lite i "om jag kunde drömma" men sen va jag tvungen att åka till stan och jobba, och på vägen dit snackade jag med ellie i tele, och när jag hade jobbat klart snackade jag med sandra, hon va hos hennes nya kompis nike, när jag kom fram till lördagsgatan träffade jag ellie, hon skulle handla mat med sin pappa och syster, och sen viste jag inte vad jag skulle göra, orkade inte gå hem just då, så jag tänkte jag hälsar på selen och vi kolade på världens näst bästa film, efter twilight filmerna då asså! och det va "a walk to remember" fatta så bra den är! jag är kär i den filmen asså, men förälskad i twilight filmena! när vi hade sett den va vi lite på datorn, sen va jag tvungen att gå hem och här hemma har jag läst ut min älskade bok "om jag kunde drömma" och börjart på "när jag hör din röst" och sen har jag kollar på "smenmånad" med mamma, den är skit rolig hahah, och nu ska jag och mamma ut med diva, och sen ska jag nog vara inne lite på datorn och sen läas och efter det ska jag sova så att jag kommer upp lite tidigare imorgon för att jag ska till stan med megi, men nu måste jag skynda mig ut med diva. puss.

a walk to remember är så jävla bra!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sw

du är bäst (L)

Postat av: selen

hahah, bra att vi såg den :D:D

jag är förälskad i filmen, & han va skit fin.



bra denise du är på andra boken nu! :D(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback