med bästavän!

hejsan, nu sitter jag hemma hos carro på hennes sötsa lilla rosa dator, vill också ha en sån! igår va jag med henne också och vi va i stan sen när vi va på 7 eleven kom det 2 såna tjejer som började fotta och sånt där, och dom sneade oss totalt, vi bara okej vafan har vi gjort liksom? men när vi tog bussen hem till carro va en av dom tjejerna på den och då sa hon inte så mycket.. jag kunde inte ta av ögonfransarna för stina hade tandvärk och jobbade inte igår, så vi ska se om hon jobbar idag, annars får jag fan ts bort dom själv för jag kan inte ha dom hängande som 2 gardiner hahah, men nu ska jag göra v mig och åka till stan med carro, vi ska äta sen ska vi nog till ad, men hon ska va med madde och dom tror jag och jag ska nog va med abbe, men vi får se, puss.

carros söta dator är den till vänster, visst är den söt? ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback