sandra & mia!

hej, igår va jag ute med mia och sandra, jag har inte träffat mia på flera månader så det va kul! har saknat henne som fan! men nu har vi träffats! kanske träffar henne senare idag också, vi va först hemma hos sandra men sen när hennes mamma kom så gick vi ut och vi åt på pizzerian, och när vi va i affären så va det en sån fullegubbe som snackade med oss, han bara, ni är så vackra allihop, vi bara okej? sen snackade han i 100 år och han i kassan bara stanna här inne tills han har gått.. och till mia sa han som va full du är en tuff brud i lyxförpackning eller vad det nu heter, och sen gick han hhahah, han va rolig! sen förljde sandra och mia mig en bit! och när jag va hemma satt jag bara vid datorn och knarkade "greatest love of all - whitney houston" den är så jävla bra! sen gick jag och la mig, och lästa, det var vad jag gjorde går. och jag vaknade nyss och nu ska jag snart jobba, sen ska jag träffa min pappa, och efter det ska jag på bio med sandra, dalia och selen, vi ska se avatar, alla säger att dne är så jävla bra, så då får man väll ta och se den! men nu måste jag göra v mig innan min mamma dampar hahah! puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback