tisdag.

hej, när carro hade gjort v sig åkte vi ju till stan och åt sen åkte vi till ad, och på  bussen träffade vi megi och hennes systrar, sen gick carro till patte och dom och jag och megi gick till abbe och hämtade våra saker som va i hans källare. sen va vi ute med han, cassie och fanny, men fanny skulle hem då så vi följde henne, och sen va vi ett tag sen berättade cassie en hemlighet för oss hahah. ja det va väll va vi gjorde, men sen när jag kom hem började jag och abbe bråka -.- och sen bråkade han, jag och megi, så det blev värsta kalabaliken på msn hahaha, men nu är vi vänner hoppas jag.. och nu skackar jag med saknade amanda på msn som jag alltid va med när jag va liten som dom som jag kännde då kanske kommer ihåg, jag saknar henne som fan, vi gjorde allting tillsammans, duschade, åkte på semester, va i danmark, firade nyår, åkte till pippiland, och massa fler saker, men sen tappade vi kontakten och vi har inte hört från varandra på ca 8-9 år, men vi snackar nu igen och det är verkligen roligt, vi ska träffas snart också! och vet ni vad? vi va gulligast när vi va små! ska lägga upp några bilder, men fler kommer på bdb sen när jag har min mobil så att jag kan fotta bilderna! nu ska jag snart sööööva för det behöver jag faktiskt, men ska nog vänta tills mamma kommer hem från jobb, hon jobbade natt idag, men mormor va här hahahahhah, puss.

påväg hem från pippiland!

när jag hade tappat min första tand!

jag va nog lite sugen hahaha!

hej amanda slå i flaskan...låt hon lustig vara!

nu va det dags att slappa.. ;p

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

nej,gud vad gulliga!;o<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback