selen och sandra.

hej, förlåt för dålig upptatering, men jag har inte varit vid datorn.. igår va jag hemma hos selen med sandra, vi kollade på massor med extra material till twilihgt filmen, och sen kollade vi lite på harry potter och sen kom sandras mamma och hämtade mig och henne, när jag kom hem va jag uppe och kollade på en film ända till 6 på morgonen. det va min gårdag, jag har en till sak att säga, det är folk som har kommenterat min blogg, att den är dålig och så, men jag tvingar ingen att läsa den, jag tycker bara det är kul att skriva, och den är också till för att mina kompisar ska läsa och veta vad jag har gjort under dagen, så läs inte om ni itne gillar den! puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

JAG DIGGAR DET JAG DIGGAR DET JAG DIGG DIGG DIGGAR DET!:d<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback