snart är det nyår!

hallo! jag va i stan med megi och handlade, sen efter ett par timmar åt vi och då kom carro om jag inte har träffat på 123546 år, och det va kul! så när vi va klara gick jag och jobbade och dom gick och satt på mc, sen träffades vi och vi åkte till ad, jag och megi gick hem till henne och hon provade det hon skulle ha på nyår óch bestämmde det sista typ. sen kom hennes syskon hem, asså jag kan inte hjälpa det, men jag kan aldrig sluta skratta åt dom, dom är verkligen störda hahahahhah! sen färgade vi hår! AHAHAHAH. och sen vet jag inte vad vi gjorde resten av tiden, vi snackade och megi provade andra saker, och nina och lita höll på som vanligt hahah! sen kom jag hem fär ett tag sedan och nu har jag ätit och kollar på tv och är inne på datorn nu, men nu ska jag snacka lite med sandra så att hon inte blir ledsen buhuhuhu! haahh, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback