greatest love of all - whitney houston!

jag älskar den låten den är så bra! jag vaknade vid kvart över 3 idag.. lite sent men vad ska man göra när man itne kan somna tidigt, nu ska jag snart göra v mig och åka ner till carro på salongen, jag ska ta av mina lösögonfransar, och carro färgar sått hår, det ska bli skönt att få av dom ett tag, ska nog göra nya lite senare, det är bra för man slipper maskara och sånt, men nu måste jag nog göra v mig om jag ska hinna ta bussen vid 5, lyssna på låten den äger! puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cindy'Nham

Har hört eller jag har sett att såna lösögonfransar inte sitter så bra? De säger att de ska sitta i 9 veckor men de åker av efter typ några veckor :)

Hur är det annars med dig söt? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback