cp kommer sakna dig!

nu har jag gjort v mig lite och letat igenom allt för att hitta dom fula pepperna, men nej jag hittade såklart inte dom, fast mamma ska hjälpa mig att leta när hon kommer hem ikväll, för jag måste hitta dom, vill ha den mobilden jag har nu, inte någon annan.. men nu väntar jag på megi för jag följer med henne till väla fast jag inte hittade papperna, jag kan ju inte sitta hemma hela dagen och deppa för att jag inte hittade dom, någon som vill se luftslottet som sprängdes med mig och carro någon dag på lovet? camilla kanske ville och hoppas megi också vill, nu har cp slutat på vår skola och det är skit tråkigt, verkligen skit tråkigt, vi kommer inte ha någonting att göra nu, det var jobbigt att säga hejdå, jag kommer sakna henne, ärligt ingen vittra utan henne! men tur att jazze är kvar iaf så att vi har någon rolig att vara med, men nu hoppas jag att megi snart är klar för jag tänkte stänga mer datorn tills jag kommer hem nu, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback