fixat källaren lite..

hej, har inte skrivit någonting idag alls faktist, men idag har jag inte gjort så mycket, först va jag i stan med familjen, köpte parfym och kläder, sen när jag kom hem gick jag ut med abbe och fanny, vi snackade lite sen kom eddie så vi gick en runda på ad, och sen gick vi hem till fanny och eddie, vi va med deras gulliga lillebror, han är skit roligt haahah! sen sjöng vi sing star, han va jätte dukigt ju hahah! efter några timmar orkade vi inte vara inne mer, så vi gick ut, men eddie gick hem direkt typ, och sen kom megi, sen gick fanny och sen va jag, megi och abbe i hans källare och fixade lite där, det är faktist mysigt att vara där nere nu, och vid 11 gick jag och megi hem och sen har jag bara suttit vid datorn och ätit, nu ska jag fortöstta sitta vid datorn och kolla på tv, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback