häftig, cool, sexig, söt, wow!

haloj, påvä till väla på bussen va det en sån sur busschaför, han dampade för ingenting.. när vi va på väla handlade jag ingenting, men megi handlade 2 tröjor, mössa, vantar, halsduk, och ingenting annat tror jag, men det va kul att bara gå och titta, fast i slutet blev det jobbigt, megi skulle in i alla affäere typ 30 gånger för att hon inte hittade någon halsduk, men som tur är hittade hon en till sist, annars skulle vi nog gått där tills det stängdes, vi åkte hem med hennes systers kompis pappa, han va skit roligt, exakt som sandra hahahah! han snackade om HA eller vad det nu va, fattade inte så mycket, men det va kul att lyssna ändå, men nu har jag varit hemma ett litet tag, läst lite i "om jag kunde drömma" (twilight) och nu sitter jag och kollar tv och äter, men nu ska jag fortsätta äta innan min mat blir kall. megi säger hela tiden häftig, cool, sexig söt, wow! men hejdå, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback