hohoho! :D

yes jag fick öppna en julklapp, men det va bara kläder som jag måste ha på mig idag, får alltid kläder på morgonon som jag ska ha på dagen hahahhah, men jag blev iaf nöjd med dom, fast ska inte ha tröjan nu utan senare ikväll.. det va tighit från gina, lite tjockare än dom vanliga (som jag önskade mig :D) sen en tröja från gina som är svart och röd.. och sen 2 par öronhängen och strumpor hahahah! nu sitter jag bara och väntar på att jasmine ska hämta mig (min moster) vi ska till hennes bror och vara där i några timmar, och nej det är inte min mammas bror för min mamma och min moster har inte samma pappa, och det har min moster och daniel, men dom har inte samma mamma hahah! ska vara inne lite på bdb nu och sen sätta på mig löshåret som jag typ nyss har fått tillbaks för jag glömde det hon megis systers kompis sandra, och sen har hon glömt ta med det till jobbet så att megi kunde få det och ta hem det till mig, men nu har jag äntligen fått det! :D puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback