jag tävlar! :D

hejhej jag är med och tävlar om 2 posters från antons rum i riverside! och den ena är på twilight! och den andra vet jag inte med den är iaf från hans rum! och jag vill vinna! för jag älskar riverside och twilight! och jag kollar på riverside det varja dag minnst en gång! låt mig vinna snälla anton, ilu! ååh jag vill verkligen vinna! men ja man får hålla tummarna! och nu ska jag typ göra v mig och vara lite på bdb, för sen ska jag hem till sandra och gissa vad vi ska göra? kolla på riverside, den bästa serien! jag va inte i skolan idag för jag är sjuk -.-, men jag måste ändå kolla på riverside, och min dator har ju inget ljud så jag får gå hem till sandra fast jag inte får gå ut av min mamma eftersom jag måste vila, men ja nu måste jag kolla klart på bdb, puss (på anton :D)
kan inte lägga upp bilder för min dator har problem.

på bilden står det
: tävla med anton gyllensten från riverside! priserna är 2 posters från patrik boströms rum från serien riverside. signad av skådespelaren anton gyllensten. allt du behöver gör är att kommentera varför just du skall vinna, samt lägga upp denna bilden på din blogg och länka till min blogg, www.anton-g.blogspot.com LYCKA TILL!

såhär kommenterade jag:
jag tycker att jag ska vinna för att jag altid kollar på riverside, varje dag, och för att mitt ljud på min dator är sönder så jag kan inte kolla på det hemma, så jag går oftast hem till min kompis sandra och kollar på det där, om det inte går hemma hos henne så går jag hem till någon annan, för jag missar aldrig ett endaste dagsavsnitt! och för att jag är sjuk idag och ändå ska jag ta mig till sandra och kolla på riverside, för att jag älskar det och jag älskar även twilight, och dig anton SÅKLART! och för att jag läser din blogg väldigt ofta och jag kollar din bdb varje gång du lägger in något nytt, och på det sättet har jag kunnat nominera dig till åkert gay/bi på gaygalan, och jag har fått många från helsingborg att skriva sina namn på http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=4038 så att riverside kanske få fortsätta efter jul för det vill jag verkligen! jag hoppas du väljer mig och låter mig vinna, för jag diggar dig jag diggar dej jag digg digg diggar dig. Jag digg diggelidiggdigg diggar dig inte så smått utan TILL MAX! och därför skulle det vara kul att ha något som du har signerat! PUSS PÅ DIG ANTON GYLLENSTEN!<33 jag hoppas att du väljer mig!/denisefogelberg!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: slascher

sämsta bloggen ever!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback