julklappar.

godkväll, nu har jag varit hos daniel, varit hemme hos mig, öppnat mina julklappar! detta fick jag. inte så mycket men jag blev nöjd.
.pengar.
.pengar igen.
.dator.
.pengar en gång till.
.router.
.kläder.
.film.
.parfym.
.tandborste (heeelt onödogt, inte en vanlig men ändå?)
sen va det inte med, så det blev ingen kamera som jag önskade mig, men jag blev ändå helt nöjd, kan ju köpa en själv sen! nu ska jag vara inne lite på min nya dator, och se om webbkameran är bra, hoppas det så att jag kan webba ikväll igen! jag har ljud på datorn som fungerar woho! jag har kollat på 2 riverside avsnitt som jag har missat eftersom jag inte har varit med sandra på 2 dagar! ha en fortsatt bra jul, jag uppdaterar nog lite senare ikväll,puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback