julklappar..

godmorgon! jag vaknade nyss, för en gångs skull vaknade jag tidigt, jag tror jag ska va ute lite här på ad med sandra och ellie idag, det va ett tag sedan jag va med dom, eller så ska jag va med abbe fanny och eddie, jag vet inte riktigt, men nu ska jag iaf vara inne på datorn ett tag för igår va det något som va fel.. föresten så har jag köpt alla julklappar som jag ska ha köpt, men inte den till mimmi, fast den köper nog mormor, hoppas jag! och under granen finns inga julklappar till mig, jag börjar bli lite orolig.. hahah nej jag skoja, men dom ska väll köpa dom idag. ni får ha det bra, puss. 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback