platt hår?

nu har jag nyss badat, det va skönt att ta ett bad, jag provade ett nytt shampoo och balsam som ska göra håret rakt, så man slipper platta det, så nu sitter jag och väntar på att det ska torka, hoppas det fungerar! jag ska hem till sandra sen tror jag, för jag har fortfarande inte kollat på riversides sista avsnitt, om det nu va det sista.. hoppas inte det iaf, kommer sakna det! nu ska jag hjälpa mamma och packa upp saker som hon har köpt, sen ska jag hjälpa henne att leta efter några papper, och vet ni vad? jag hittade dom papperna till min mobil, så när jag är klar så ska jag ner och lämna den på the phone house, får hoppas att sandra vill följa med mig! puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback