riverside,riverside&riverside!

"godmorgon" jag vaknade vid 3 idag och har fortfarande inte gjort v mig, jag har bara suttit vid datorn hela "morgonen", och kollat på riverside, det nya dagsavsnittet och dom gamla veckoavsnitten, nu kollar jag på veckoavsnitt 4, asså jag tycker dom är lika bra som första gången jag såg dom! varför kan dom inte göra en box med alla avsnitten i så att man kan köpa dom? jag älskar verkligen riverside, och andra avenyn, men riverside är bäst! nu när det ska sluta får jag väll bara följa andra avenyn och guds tre flickor eller vad det heter hahah.. det är faktiskt bra mobba inte mig nu (a) nu ska jag fortsätta kolla på riverside avsnitten, sen ska jag fixa lite med spotify, kan ni skicka era spotify listor till mig på msn? ha det bra nu, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback