saknar min carro!

hej nu har jag nyss kollat på "flickan som lekte med elden" med mamma, för jag ska se "luftslottet som sprängdes" på tisadag med megi och camilla, och carro om hon nu kunde som hon inte visste.. men jag saknar henne som fan! måste vara med henne snart asså! men ja jag va ju ute med abbe och megi innan, vi va i källaren med megis hund också hahha, så hade abbe och megi sån sjung tävling som vanligt, och dom började såklart bråka om det.. sen bråkade dom om någonting annat som jag inte pallar skriva här HAHAHAH! sen fick megi typ damp och så gick vi hem sen va dom typ irriterade på varandra, och nu är dom sura eller iaf abbe tror jag.. palla! men vi 3 ska ändå va imorgon har jag bestämmt hahah, och när jag kom hem började jag och mamma kolla på filmen så jag har inte gjort så mycket mer, nu ska jag snacka med fanny och carro på msn lite, sen läsa sen ska jag nog sova, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: carolina.

jag saknar dig sjukt mycke! :'(((<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback