snöigt.

hesan, jag har inte skrivit på väldigt länge nu, men har inte orkat, har varit så mycket i skolan och min dator har vait helt cp, men får väll börja skriva lite nu på lovet igen. idag jobbade jag först sen sov jag hur länge som helst, fanny väckte mig vid 2 tror jag det var för hon undrade om jag och hon skulle följa med nadia till väla, men det är så mycket folk nu så vi ville inte, och abbe svarade inte.. sen va jag med dina ett tag, och efter det kom fanny, abbe och eddie, sen sa dom att nadia ville va med oss på ad, men hon kom aldrig, vi va på centrum hela dagen typ, och där träffade jag, fanny och dina, sandra ellie och dalia, så vi va med dom lite sen skulle sandra och dalia hem, så stack ellie också. jag, fanny och dina gick in i pizzerian, jag åt där, sen skulle fanny hem och äta, så jag och dina va där själv, det va 2 såna cp killar som satt där och kollade hela tiden, sen kom det in en sån konstig tjej, så dian började skratta, och jag kunde inte hälla mig, men jag va tvungen att betala, och då stack dina bara ut, så där stog jag och skrattade, lite pinsamt men vad ska man göra.. jag följde e dina hem så att hon kunde äta, sen va vi där och sen slutade min mobil fungera, så om nu smsar och jag inte svarar så vet ni varför! jag ska lämna den på lagning imorgon. men iaf, efter jag hade varit hon dina gick jag hem, sen kom abbe och fanny och knackade på mig, så vi gick ner på ad, det va någon som tog sönder glas på vår skola, inte kul alls, för dom förstör bara för oss, vi kan inte göra någonting eftersom dom alltid förstör någonting på vår skola, och det är faktist inte gratis att laga! men jaja, fanny skulle hem efter ett tag så abbe följde mig en bit, och när jag kom hem lästa jag i twilight boken, som jag akdrig blir klar med -.- hahhah. sen somnade jag ne liten stund, och nu för ett tag sedan kollade jag och mamma på en jätte rolig film på tv hahah, men nu ska mamma ha datorn igen.
btw, dett är mysigt att det snöar!  godnatt, och puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: din syster.

jag saknar dig storasyster! ring mig ngn gång under veckan pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback