Adore you..

hejhopp, har inte skrivit på ett tag nu, men det är för att jag inte har tid att skriva på morgonen och sen har jag inte haft tid att skriva på kvällen, för allt plugg, men igår pluggade jag med, abbe, madde, eddie och fanny, fanny hjälpte mig och abbe att fatta på matten, för hon är äldre än oss så hon är ju sån smartis! ja men det va faktiskt kul. idag va jag i skolan, jag gick med ellie på morgonen, hon berättade en sak som hade hänt och jag håller verkligen med henne! sen i skolan va vi och hälsade på i en muskeeé det va intressant men ingenting för mig.. jag tycker det är bättre att inte tro på någonting så slipper man ju att gå och tänka på sånt hela dagarna. men alla får ju tro vad dom vill. när vi kom tillbaks till skolan åt vi sen va det projekt som gällde, det va också kul, nu har jag skrivit om toran och bibeln, imorgon ska jag skiva om koranen och om heliga platser, jag känner mig så duktig, hahahaha! ;D efter skolan gick jag och sandra hem till henne och kollade på bästa riverside som vanligt, och sen körde hennes mamma mig hem för dom skulle iväg och jag ska iväg med min mamma vi ska shoppa och jobba lite ska jag också göra, mamma ska hjälpa mig för jag orkar inte göra allt själv om hon ändå ska följa med mig, men nu ska jag kolla lite på bdb sen ska jag in på www.sf.se och se om jag hittar något som jag och carro kan kolla imorgon, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback