äntligen blont långt hår! :d

hejhej bloggen, hann inte blogga igår, som ni kanske märkte, men jag berättar nu istället vad jag gjorde igår, inte för att jag gjorde så mycke, men endån, haha :p jag vaknade vid 10 utav att fick sms, typ 20 stycken hade skrivit, haha. men jag svarade dom, sen fortsatte jag sova, sen vaknade jag vid typ 2-3. sen ba käka jag och glodde tv, så jävla segt. men vid 4 kanske, så börja min mamma ta av mitt gamla löshår, hade ba haft de i en månad typ, om inte mindre, så de va sjukt svårt att ta av de. tog typ 3 timmar, hahaha. eller nö. MER! ;o och de gjorde sjukt ont också ;| men typ vid 12, så börja vi sätta på löshåret, skit tidigt! ;o sen vid 3 va vi färdiga med allt!, klippningen också, hehe, denna gången är inte mitt hår lite tunnt :) tänkte typ göra en liten förändrning. men om jag inte gillar de sen, tunnar jag de mer :D men är JÄÄÄÄVLIGT nöjd nu! :D:D hehe. men ja.. tänkte också berätta om idag faktist :) är sjuk :s fuck de! vaknade vid halv 7. sen kände jag att jag va sjuk.. så de blev inte skola för mig idag. kändes som att jag skulle kräka innan.. ;s har nyss ätit, och nu sitter mamma här och tjatar på att vi ska åka till vårdcentralen, haha, glöm. hatar de. så jävla cepe dom är, minns förra gången vi stack dit, pga av mina ögon, hade åkt moppe med de jävla locket uppe, så ngn jävla luft kom på mina ögon eller vafan de va dom sa :p haha, men ska inte dit iallafall, kanske imoorgon i såfall. mamma ba, du kanske har svininfluensan. !!!! :o me nu orkar inte jag skriva mer, pusselipusspuss haha.
- bild på håret kommer ut sen, eftersom de inte gick att lägga upp bilder, fucking fuckat. :s

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback