BILJETTER TILL NEW MOON! :D

idag har jag inte skrivit någonting! men nu skriver jag hahahahh, jag vaknade vid kvart i 8 idag, fast jag ställde min klocka på 7, sen satt jag vid datorn och när ellie kom till mig hade jag inte börjat göra v mig, så jag fick duscha och allt sånt på 10 mig! och sen i skolan snackade vi om twilight, den hade inte släppt inatt! så dalia hade gjort sån sms tjänst eller vad det heter.. och när kl va ca 12 fick dalia ett sms om att biljetterna släpps, så vi sprang till mattias så han kunde öppna till ett klassrum, men nej där fanns ingenting på internet, och efter det hade vi matte, så berättade vi för rebecca, och häftig som hon är fick hon tag i 8 biljetter till oss, på premiären! helt otroligt! ingen fattade någonting, men nu har vi iaf våra 8 biljetter och det är det viktigaste! ;D det är jag, carro, madde, maja, selen, selens kusin, sandra & dalia som ska gå, och om det är någon som inte kommer in av oss så får dom väll göra något annat medans vi kollar på filmen, för jag tänkre fan inte missa den bara för att dom är för korta! ;p men efter skolan gick jag och sandra hem till henne, vi va där till 9 typ sen körde hennes mamma mig hem, asså sandra är fan cp hon fes minst 30 gånger, helt ärligt jag överdirver inte nu! HAHAHAHAH, vi pluggade, eller rättare sqagt sandra pluggade, och jag spelade jackten på den stora nöten, HAHAH, sen spelade vi tillsammans, det är fan bäst. men nu ska jag spela det igen! ni borde prova! gå in på: www.svt.se/spel (y) puss.
btw, SAKNAR CARRO SOM FAN!! :(

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra:D

du feeees;$$$$4

Postat av: selen

kommer bli kul :D

Postat av: jojobooii

fett nice ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback