death is peaceful. easy. life is so much harder.

har inte skrivit på typ 2 dagar, inte kännt som om jag har haft något att skriva.. men tycker att jag har något att skriva om nu.. madde har sovit hos mig hela helgen, vi har haft sjukt kul, och hon ska nog också sova hos mig till imorgon, och mina linser har kommit, så vi ska snart sticka till dalhem centrum och hämta dom :D fast först ska min mamma till maxi och köpa smink till mig, eftersom jag tjata ut henne, hahaha. men hade fan inget smink! :O allt va slut. så ja :D haha. igår så va jag och madde inne hela jävla dagen, förutom på kvällen vid 12, 1 typ. då stack vi ut, jag skulle igentligen dricka mina 6 öl jag hade kvar från helgen med my. men öl är så jävla äckligt så jag drack inte. hahaha. och madde typ spyr av de xd hahaha, men sen så regnade de också, så vi va typ sjuuukt blöta, så vi pallade inte vara ute mer, så vi stack hem sen. sen så satt vi och kolla på riverside hela natten typ. det är så sjuuukt bra! :d jag och madde blev helt överlyckliga att avsnitt 10 hade kommit idag :D så vi glodde på de. hahahahaha. det är sjukt kul också, ben-ali ba; har jag hårig röv å sånt till hans tjej. HAHAHAH cepe! :p ja men iaf, när min mamma kommer ska jag göra v mig och sånt, sen sticker vi till dalhem centrum å hämtar dom. sen sticker vi och äter typ på camilla eller något, och sen vet jag inte :) men jaja. orkar inte skriva mer nu :) puss :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback