Denise är hos mig! (a'

tjo folket, dalle skriver just nu! Denise och Sandra fottar sig själva. - & jag vill verkligen inte vara med för att jag ser inte så särskilt bra på bilder ibland -.-
Men det finns något jag har att säga! :D
Denise har gjort min arabiska läxa, hon har skrivit det fett fint kan ni fatta det?! Mycket finare än mig iaf!
Vi ska se på Twilight & jag ska göra klart min gulliga arabiskaläxa, tralalalla (a'
för filmen har laddat 100 %
pussen! :)
& btw sandra är inte bäst.
/dalleballe jao.

här är det denise gjorde! :D

jag!                                      jag & denise!                 sandra, denise & jag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback