ellie och sandra.

hej igen, när sandra hade ätit klart satt vi vid datorn lite sen gick vi till affären så pantade hon, sen köpte hon gidos, och sen gick vi hem till ellie och kollade på film, kommer inte ihåg vad den heter (a) men när vi jade kollat på den gick vi ut, och in i en sån trapp på ellies gård, vi åkte hiss, upp och ner, upp och ner, hahah stort liv va?men sen knackade ellie på någons dörr så vi fick springa där ifrån, och ellie ville knacka på andra också, men jag pallade inte vara ute mer så sandra skjutsade hem mig sen snackade vi tele, och när hon hade kommit hem la vi på, sen har jag ätit och kollat på tv, och nu sitter jag vid datorn, jag spelade spel med sandra på datorn innan, och snackade med henne in tele samtidigt, riktingt störigt spel, jag förlorade hela tiden.. men nu snackar jag med selen om att vi ska gå på premiären av twilight 2! jag längtar! men nu ska jag snacka vidare med selen puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback