GRATTIS ÄLSKADE SANDRA!

shoo! jag är glad, va faktiskt med natta idag & carro! :D i skolan va det okej, men hade skit ont i magen. men vi hade estet det va kul, jag är klar med min tecknign, som är sååå söö! hahah. sen hade vi typ något skit om en film, men vi kollade inte så nu måste jag kolla på den hemma, för vi ska skriva om den, det är faktiskt mycket vi ska ha med, men efter filmen så slutade vi iaf. jag, carro, dalle, ellie, sandra och madde gick till bageriett, vi käkade, sen stack madde till stan eller vad det va, så vi andra gick till slottet, men ellie gick hem för hon skulle vara med natta. jag, dalle och carro pluggade sen ritade vi på vårt sexiga skolfoto, det är skit roligt, asså det är inte på oss, utan det är en teckning som vi har gjort. sen skulle sandra hem för hon fyller ju är idag, och sen dalia för hon skulle ha träning, då kom madde, så vi fortsatte rota och madde fick så klart också vara med och rita, en fin fröken hahah. sen läste jag en sån bok om carolina gynnnninnng hahah, sjuk bok asså. men iaf natta och ellie kom förbi en snabb runda, men ellie skulle hem så dom gick igen, när jag skulle hem vid 8 skulle madde och carro äta. när jag kom hem va ingen hemma och jag va extremt kissig, så jag fick gå till natta, vi va där lite sen gick vi ut och snackade, det va kul att vara med henne lite, för jag har saknat henne som fan, märkte det nu när jag träffade henne! när jag skulle hem hade jag glömt min påse hos henne, så hon kom springande till mig så va vi där ute ca 30 minuter, hon berättade om sin nya skola. sen va hon tvungen att gå hem för hon skulle vara hemma klockan 8 och den va 9 då, nu kommer jag säkert inte träffa hennne på 100 år till! -.- sen kom min mormor och öppnade till mig efter 100 år, och nu kollar jag på tv med henne, sen ska jag kolla på den filmen som vi har i läxa, och sen på anne franks sista dagar! jag gillar historia, så projektet vi har i skolan passar bra. haaaaaaaaaajjjjdå hahhahah, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback