life is a game, but is not fair..

vaknade vid 6 av att min klocka ringde, så väckte jag madde, så jag ba vi måste gå upp å sånt. hon ba, neeeeeej liteee tilll, hahahah. och sen vid 7 gick vi upp, hahaha. så börja vi göra v oss. sen cykla till skolan. kom försent, JA! ska INTE hända igen, ska faktist va duktig och komma i tid (a) haha. vi hade typ engelska, gympa och två andra saker, vet inte vad de heter, hållde typ på och somna på dom två lektionerna, va så jäääävla trött asså! :o men jaa. sen efter skolan, stack jag och madde till bageriet och åt, sen stack vi hem till madde och plugga massa shit ;o , duktiga som vi är (a) haha, vi plugga i 6 timmar! :O ja men sen vid 10 kom min mamma och hämta mig, och nu är jag hemma :) och är sjukt trött, så jag ska nog ta och sova snart. men ja, ni får smsa eller något. puss :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback