sweet dreams..

hejhej bloggen, igår gjorde jag inte ett skit, skulle igentligen på fest i höganäs, men de blev inte, för min hosta kom typ tillbaka som ni kanske redan vet, men den är typ normal nu igen. igår kväll kom madde till mig, vet faktist inte vilken tid. och vi hade sjukt kul, som alltid :d haha, ja och vi va uppe till 8 på morgonen, la oss typ halv 7 i sängen, sen snacka vi hela tiden :d hehe, och typ dog av skratt. sen vakna jag klockan 10, av att adam ringde, och spamma mig med sms, haha för han skulle hem från gbg, så ville han ha någon att smsa med, så jag va så snäll och gjorde de ! :) sen typ väckte jag madde, så snackade vi om typ massa saker. sen vid typ 11 kanske, körde vi sms rullet, hahahaha. jag skrev såhär på första smset: 'aso.. har jag länge viljat säga detta.. men du betyder så jävla mycke för mig, du är sjukt het, snygg, söt och sexig, ALLT an kan tänka sig.. och jag älskar dig. jag vill bara knulla dig upp och ner. ta mig här och nu baby! din carolina? (a) <3<3<3<3<3<3<3' och de kom till benne. hahahah ;p och sen på nästa, skrev jag såhär: 'vill du veta en sak? jo.. det är såhär att jag är sjukt kär i dig. du är skit sexig, varje kväll kollar jag på dina bilder och pullar. bli min? <3<3<3' och gissa vem de kom till?! :OO
MIN MORFAR!, HAHAHAHAAHAHAHA. och sen skrev madde: 'du? det är en sak jag vill säga dig.. jag älskr dig sjukt mycket. vill att du blir min nu. vill du de? (a) <3<3<3' och det blev till megi, hahahahahahhah :p och sen skrev hon också: 'vet du vad jag gör varenda kväll? pullar till dina bilder. (a) <3' och de blev emil. hahahahaha. och sen: 'kyss mig? :*' till denise, hahahahah :d och sen skrev jag ett till sms som de stog: 'hej heting, sexi, söt, snygg, fin, ALLT, aso åååååh, blir kåt av dig. dina bilder aso, WOW! heting nr 1! baby, bli min förfan?! (a) <3<3<3<3' och de kom också till emil, AHHAHAHAH! helt cepe att de kom till han två gånger, hahaha vi dog. och madde ska nog sova här igen, och jag MÅSTE plugga när jag kommer till skolan, och ta med sjukt mycke saker hem och göra, har fan vatt borta i en vecka, dom har redan börjat med projektet och allt! ;o men jaja, pallar inte skriva mer nu. ha de bra puss :*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback