hos sandra igen.

hej nu sitter jag inne på sandras rum och väntar på att hon ska äta klart, och som dom flesta vet så kan det ta vääääldigt lång tid. i skolan hade vi estet, historia, svenska och engelska. jag hatar engelska, inte för att det är ett jobbigt språk och så, men jag suger på det! :/ sen har jag inte hunnit göra så mycket mer idag, men när sandra är klar så ska vi ut med ellie, och sen ska jag nog hem och plugga, för det behöver jag verkligen. någon som är bra på engelska som kan hjälpa mig med en skräckhistoria? (a) men iaf nu ska jag kolla lite på bdb, sen är nog sandra klar, och då har nog ellie också kommit. vi ska nog hem till ellie och kolla på film, för det är ju inte så fint väder precis, men puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback