i love dalia!

haaj, va hos dalia idag efter skolan, vi hade skit kul! :D och juste i skolan hade vi ju den engelska uppgiften, jag tror inte det gick så bra, men man få ju hoppas på det bästa. jag och dalia sa fel hela tiden hah.. men jaja det finns inget att göra åt saken nu. men iaf efter skolan förljde jag med dalia hem till henne, sen satt jag lite vid datorn och så klart kollade jag på riverside, jag älskar det så jävla mycket! det ägeeer, det gjorde jag medans dalia fixade sitt hår, sen skulle vi ju laga mat till oss, nugghets (stavning) och pommes gott! när vi höll på att äta kom sandra sen när vi va klara gick vi upp på dalles rum och satt vid datorn igen, vi kollade på roliga videoklipp på youtube hahahhah jag och dalia dog innnan när vi kollade så vi va tvugna att visa sandra också! sen kollade vi på twilight 1 så att sandra fattar något på premiären för new moon, om hon ens kommer in hahah, nej så synd. men ja när vi kollade hörde vi att någon skrek där nere, vi bara okej vem är det som skriker? sen hon bara: daliiiiiiaaa! det va hennes syster som kallade på henne, för hon va där med sin dotter, hon ville bara skämma ut dalia för att vi va där, men jag tyckte inte det va så skämmigt, sen sa hon till sin dotter som är sån liten: kolla dalia vill inte ens komma ner och hälsa på dig dima! och sånt det va kul hahah. sen när vi skulle hem såg jag hennes syster och dima fär första gången, eller jag har sätt hennes syster innan men det va typ för 100 år sedan, fatta så söt hon lilla va, och det va hennes systet också, hon va en kopia av dalia, fast äldre! jätte söta va dom, det är ju inte så konstigt dom är ju släkt med dalia :) men ja sen skjutsade sandra mig hem som hon gjorde igår också, men hon va jätte rädd, säkert bara för twilight filmen hahahah, men nu är jag iaf hemma och nu ska jag kolla på tv och plugga lite hade jag tänkt, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback