i need you to need me..

tja bloggen! :D jag har inte skrivit på typ 275825623752 år! :o har inte kännt som om jag haft något att skriva om, eller.. har nog mest inte pallat att skriva. men iaf, i helgen sov madde hos mig, måndagen också. sen i tisdas eller onsdes träffade jag och madde adam och patte, sjukt fin är adam :) och idag, efter skolan, va jag hemma hos selen med madde, vi satt först vid datan, eller jag gjorde de, medans selen satt på twilight i hennes storarum, sen kollade vi på den, sen skulle madde hem, så jag hade ingenstans att va, så jag ringde min mamma å undra när hon sluta å så.. så hon kom och hämtade mig efter hon hade jobbat. adam ville träffas. men jag hade redan sagt till min mamma att hon skulle komma, å sånt, så de blev inget. träffas kanske imorgon, om jag hinner, ska ju se new moon på bio, med denise, dalia, madde, maja, och selen och hennes kusin, och sandra om dom 3 kommer in :) eftersom man måste va 15. jao, men jag pallar verkligen inte skriva blogg just nu, ska faktist ta och lägga mig snart.. puss :* 

btw, jag älskar dennaa låten, sjukt mycke!!! <3
den är med i "i taket lyser stjärnorna" eller vilken nu de va.

until we bleed - kleerup & lykke li.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback