ingen lilian i helgen..

hejsvejs, det va längesedan jag skrev, men jag har inte haft något att skriva om. fast idag är det väll på tiden att jag skriver någonting, jag har varit med sandra och ellie idag, först när jag vaknade hade sandra och ellie ringt mig men jag hade inte hört någonting, så gott sover jag, "som en stock". sandra skulle egentligen komma till mig när hon hade varit och ätit med sin mamma i stan, men jag va inte klar än så hon fick åka till ellie ist, jag duschade och gjorde v mig sen kom dom till mig, va vi hemma hos ellie först sen gick vi till affären och handlade lite, och efter en stund skulle ellie hem så jag och sandra följde henne en bit eftersom vi är så snälla och hon är en fegis, hahah. men sen gick jag och snadra hem till henne, vi tog varsen godisbit fast hon inte fick röra det, och det märkte såklart hennes mamma ;p så snadra skulle försöka ljuga men det gick inte så bra, hahah. fast innan hennes mamma kom kollade vi på riverside, jag är helt in love i det nu fan, jag bara önskar att det va längre avsnitt! sen när det va slut satt vi bara lite vid datorn, och när hennes mamma kom gick jag hem, min mamma va ute med hunden då så vi träffades vid skogen, när vi kom hem åt jag och min mormor, min mamma skulle ivåg så nu är det bara jag och min hund hemma, eller ja min mormor är ju också här men hon ska gå snart. nu ska jag kolla lite på bdb sen ska jag kolla på film, btw I LOVE RIVERSEDE! puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback