jag SKA ha någon av dom, punkt slut!

tja!, igår va de fest med my och massa folk, inte världens roligaste fest, menmen.. hade rätt kul endån.
typ en i min ålder bara, dom andra va typ 17 - 23 och sånt, haha.
jag och my kom dit vid typ 11 eller något sånt va de, så enligt magnus, så hade vi kommit försent,
de roliga hade slutat. haha. men snart kommer my, hon är på den festen igen,
hon stack dit med carolina och evelina, men sen stack dom tydligen.
så hon ska sova här :)
men ja, orkar inte skriva mera nu,
ska lägga mig i min säng och smsa med adam :) puss :*


btw, vilken är finast?, 1an eller 2an? (:

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cindy'Nham

vart kan man hitta de lappysarna? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback