klippte ellie idag! ;p

heeej bloggen! idag va det skola, en rolig skoldag faktiskt, megi höll i idrotten och det va kul nästa gång är det jag och sandra som ska hålla i den! efter idrotten åt vi och efter det hade vi historia och som vanligt blev det bråk med andreas, men sen hade vi engelska, jag fick mvg på mitt engelska prov! :D:D:D:D:D jag är väldigt stolt! nu har jag fått mvg i musik och engelska, och det är det ända vi har haft betyg i än så länge men vi får se när dom riktiga betygen kommer.. efter skolan gick jag med sandra hem, hon hade data förbud -.- så vi kunde inte kolla på riverside, när hon hade ätit klart gick vi till affären, vi åt lite där sen gick vi till ellie och jag klippte henne men inte så mycket vill ju inte göra fel precis, det va faktiskt första gången jag klippte någon så jag va lite rädd att det skulle bli helt katastrof, men det blev ändå rätt så bra! och efter det skulle vi egentligen till dalia, men hon hade ringt till ellie och sagt att hon inte fick släppa in så vi va ute en stunde med ellie ist, sen skulle vi till slottet, men då fick vi för oss att vi skulle vara med selen, det händer ju inte så ofta att vi är med henne så det va väll på tiden, så vi plingade på henne, det va selen som svarade med vi trodde det va någon annan hahhah! när vi kom upp till henne snackade vi lite sen kollade vi på hennes kläder och valde vad hon skulle ha på sig när vi skulle på bio, sen kollade vi på riverside hos henne ist! ;D och efter det skulle vi kolla på en film men det gick inte så bra, vi sorterade godis och åt det hhahahah ist för att kolla på den.. men till sist kollade vi på grease 2 den va bra med 1:an är mycket bättre! fast vi han inte se klart hela för sandra skulle vara hemma halv 9, så vi stack hem eller ja sandra skjutsade mig och sen cyklade hon den lilla biten som va kvar, så nu sitter jag är, och ska väll snart äta och kolla på tv eller något annat vet inte hahhah, har inget mer att skriva, eller jo det blev ingen tham igår eftersom jag gjorde v mig sen jobbade jag sen åkte jag till maxi med min mormor och moster, och när jag kom hem ringde tham men då skulle jag äta, vi skulle va halv 9 ist, men när den va det så va hon på bussen påväg till knutan med sin bror och hans kompisar, så det va lite taskigt om jag skulle säga att hon skulle åka hela vägen hem för att va med mig, men ja nu va det slut för idag! puss.

hittade dena bilden på min mamma och mig!
det va när vi va i turkiet 09..
är vi lika? hahahahahh ;p

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback