längesedan!

tjolahopp, har inte skrivit på några dagar nu, känns inte som jag har haft något att skriva om faktiskt, men idag har jag det! först va jag i skolan inte så kul skoldag, men en sak som gjorde den bättre är att jag är klar med allt inom fysik som vi skulle va klara med, är faktiskt väldigt stolt för jag hade mvg i musik också! iaf när skolan va slut gick jag och sandra hem till henne så åt hon och jag kollade på riverside på datorn, håller på att komma ifatt nu för det äger! det påminner om andra avenyn, och det är ju också vääldigt bra! sen tjafsade sandra med sin mamma i onödan, så vi blev sena till bussen, men sandras mamma va så snäll så att hon körde oss till 7eleven där maja skulle vänta, men när vi kom dit fanns där ingen maja där.. :( så vi gick in på pistachia, så smade vi hennes syster, hon bara nej maja åkte för en timme sedan, vi bara oj.. men iaf när vi skulle ut så såg vi maja! så vi tog bussen till wisel, men viskan hade inte öppnat än så vi gick runder lite, sen va vi i en trappa, sandra sjöng för oss, men maja ville inte sjunga! buhuhuu. sen när kl va typ kvart över 5 gick vi till viskan, det va kul där med slottet är 189354023 ggr bättre! vi bakade äpplekaka, spelade pingis, gh och wii, vi hade faktiskt kul, sen va det en sån liten killa som va helt cp, han bara jag känner amin, yanis, karim osv "blablabla" hela tiden, vi bara okej vi bryr oss inte? han va gullig, hahah. kl 10 skulle vi ta bussen men då ringde sandras mamma och sa att hon kunde hämta oss och köra maja hem, medans vi väntade på henne sa faktiskt maja till mig "you are the one, your my only one" jag blev väldigt glad! hahahha nej jag skoja :p men sen körde sandras mamma maja hem, sen mig. nu är jag hemma, och jag åt nyss en macka,  men tack fär en bra dag, big love to you! men nu ska jag kolla på tv, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback