låten sugar är bra!

hallooooou, när jag hade jobbat så åt jag pizza med mamma och mormor,väldigt mumsigt, hah. sen kollade jag på tv och satt vid dator, och efter jag hade gjort det snackade jag med sandra i tele, och ritade på min mosaik täckning som vi är tvingna att göra i skolan.. men efter att tag va hon tvungen att lägga på för hon skulle egentilgen sova, så om hennes mamma hade vaknat hade hon dampat på henne sa hon, så när vi hade sagt hejdå visade jag min mamma vad vi hade i läxa, riktigt jävla mycket vi har musik, engelska, hemkunskap, projekt som jag ska jobba med, matte som jag måste bli klar med! vi som aldrig brukar ha läxor! :( men nu väntar jag på att andra avenyn ska börja, det va längesedan jag såg det på tv, nu är det ju riverside som gäller ;) hahahh det är wannabe andra avenyn fast lite mer för ungdommar för er som inte viste det. men nu ska jag kolla runder lite på bdb tills det börjar, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback