en rolig helg.

halloo! nu ska jag skriva om helgen! för jag har ingenting att göra.
fredag: i skolan snackade vi bara om new moon, sen när klockan va 2 gick jag och ellie till slottet och snackade lite med lotta det va längesedan vi va där så hon tycket det va på tiden att vi kom in en sväng, men det hade inte hänt någonting på en hel vecka så vi hade ingenting att berätta.. så vi snackade bara massa skit, jag skulle va hos selen hanv 4 så jag va tvunden att gå hem och göra v mig lite, sen skynda mig till selen, där va redan sandra, dalia och alisya, selens bror körde oss till hennes pappas pizzeria, där vi gick äta och dricka vad vi ville, sen fick vi ta en dricka som vi skulle ha på bion också, snällt som fan tycker jag! men sen när vi hade gjort det körde selens bror oss till bion också, vi gick in i th där va det såna tjejer so sneade alisya så hon typ höll på med dom, hon är störd på riktigt! hahahha. men ja sen träffade vi madde och carro, maja kunde itne komma det hade hänt någonting, så vi fick typ panik, för vi hade ju en biljett kvar, så viringtde halva sverige men ingen kunde/ville komma till stan på typ 15 minuter. sen gick vi in i boin och kollade på bästa filmen, JAG ÄR KÄÄÄR JAG ÄR KÄÄR SÅ FUCKING KÄR I DEN FILMEN! men ja jag träffade cindy också! det va längesedan så det va kul. sen körde saelens bror oss hem också, jag och sandra va hemma hos selen lite också så vi cyklade hem sen i mörkret, och sandra va rädds om vanligt hahah. sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde ;p
lördag: jag vaknade av att ellie ringede mig, sen sa hon förlåt och la på, när jag vaknade på riktingt stack jag ut med sandra, lilian och ellie, dom va utanför slottet med benne och orhan elle hur han nu stavas, sen kom ariana och no lifade lite med oss utanför. när benne och dom stack gick jag, sandra, ellie och lilian ner i en källare och lilian klippte ellies hår, efter det gick vi och träffade benne och dom igen, vi snackade och sånt lite, sen hände en sån sak med en sån man som hade druckingt, så ringede hans "dotter" och ville ha sin hund, så ville vi hjälpa henne att få den, men hon va ju inte precis tacksamm. sen när vi berättade var vi va så kom hennes srorasyster och bara drog hunden, man brukar iaf säga tack.. efter det va vi vid sandra typ, sen vid 7 hämtade lilians pappa henne, och jag och sandra gick hem till henne och kollade på riverside och skrev lite, sen gick jag hem med abbe, fanny och eddie, dom fick äntligen sina filmer som jag har haft sen jag va u turkiet, sen följde dom med mig och megi till affärden vi träffade, madde och carro på vägen, sen träffade vi sadra, selen, alisya, en som bor vid mig och natta fjortisen! saknar henne.. ja men sen stack vi hem till hon som heter sandra och vi köpte familjepizza gott! sen kollade vi på film och hade kul vid 1 kom nina och någon som heter dennis och lämade lita där för hon hade druckigt gör mycket, på sin egen 18 års fest synd faktiskt, sen vid 4 kom sandra och en annan tjej hem dit, asså det blev skit trångt, men det va ändå kul hahah, ja sen somnade vi typ..
söndag: jag vaknade av megis alarn, se avatt lita berättade sitt liv om sin kära spya på knutan, som hon säkert saknar så lycket, sen typ kl 9 va vi tvugna att läman sandras lägenhet bara för megi hon och en annan tjej skulle jobba kl 10 på väla, så jag åkte hem till selen med bussen och ät frukost med sandra, alisya och selen, sen typ kollade vi på riverside, eller ja inte hela en lite, sen började vi typ skriva lite, och vid halv 3 skulle snadra åka och äta, sen kom hon tbx och då va hon med lilian och ellie, så vi gick ut med dom och berättade allt vi hade bestämmt, sen skulle jag hem för jag skulle jobba.. som jag tycker är väldigt jobbigt. men ja min moster körde mig och min mamma dit, sen tog vi bussen hem, sen skulle jag läas om jag kunde drömma, men jag somnade hahahh, och för en liten stunde sedan åt jag och nu sitter jag här vid datorn och kollar på bdb, och skriver min söta blogg, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback