love kills slowly..

hej bloggen, skrev inte igår, så skriver idag om igår + idag.. ja igår va de då skola såklart, kom försent, som vanligt, haha men efter kolan skulle madde till stan och handla skor, så jag gick med denise och dalia till slottet, så typ plugga dom på nån sån engelska uppgift, sjukt kul va de och lyssna på dom, haha. de va sån intervju shit, dalia va rihanna och denise chris brown, sen´stack dalia hem, sen kom madde till slottet, så va vi där ett tag, sen när maten va färdig hos madde, stack jag och hon hem till henne och åt. så stack denise hem. sen kom min mamma och hämtade mig vid 11. och idag så kom jag också skit sent till skolan, vi kollade på davincicoden eller vafan den heter igår, så man skulle skriva vad den jobbiga filmen handlade om -.- men jag kolla inte på filmen så jag visste inte ett skit. hahah. så jag fråga andra ;p ja men sen hade vi också verkstad, sen estet, och musik, och kör/lucia. dalia är lucia :) jag va förra året, hahahah. men iaf. efter skolan stack jag hem till sandra med hon och denise, för madde skulle städa sitt rum, sen efter de så fick hon släppa in. men hos sandra så kolla jag och denise på riverside medans sandra åt, sjukt bra serie asså, eller vafan de är, något liknande andra avenyn iaf. ja men sen när sandra va färdig så skulle dom till stan för denise skulle jobba, och sandra skulle köpa något. igentligen skulle jag hänga med men pallade inte. så jag stack hem till madde, så skulle vi igentligen plugga, men hennes data funkade inte, så vi kunde inte göra de. och maddes mamma stack ut och åt någon stans och skulle komma hem vid 10. så gjorde jag och madde massa annat cepe xd HAHAHA jag döööör så skämmigt asså!, jag har VERKLIGEN skämt ut mig totalt för min mamma! :o hahaha, ja men sen trodde jag hon typ skulle dampa eller något när hon kom och hämta mig, men nej de gjorde hon inte, hon dog av skratt. HAHAHA. så cepe ;p som camilla innan idag, någon hade lagt muffins i min ena sko, och sandras ena. så berätta jag de för camilla. så dog hon, hahaha. (en lärare asså) men ja.. nu sitter jag och äter sån sjukt god mat min mammas kille har gjort. och vet ni? :d jag har beställt lincer, tre stycken, blåa, bruna och gröna :D men nu ska jag gå och lägga mig för jag är sjuuuuukt trött! godnatt, ha de bra och puss :* hehe.

              

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Polly Party

sjuuukt va du e snygg ;) bli vän på bdb: PollyParty, jag kommer antagligen ner till Helsingborg på sportlovet. om 4 månader iofs men ändå. brukar va där minst 2 ggr om året. Caroline menar jag nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback