roligt videoklipp & massor med kul hos selen!

chacha dennebooii här jaow! nä skoja hahah. men idag va det skola som vanligt, inget speciellt hände mer än att abbe, megi och ellie bråkade med varandera nästan som slagge.. inte kul alls ;( efter skolan gick jag och sandra hem till henne vi åt sen kollade vi på riverside, min favorit serie! efter det fixade hon sitt hår och jag satt vid datorn, kollade på ett skit roligt youtube klipp som jag dör av varje gång jag ser det hahah. sen körde sandras mamma mig och henne till selen, dalia och madde va redan där så vi kollade på en film fucking.. något sånt skit heter den, vet inte hur det stavar så jag tänker inte skämma ut mig med ett försök. sen när den va slut gick madde och dalia hem, så jag noppade selens ögonbryr men inte alls mycket för hon fick panik när jag vill noppa dom så "smala" som mina, dom är inte ens smala ju, dom är normala?! men jaja jag noppade iaf lite, dom blev inte jämna heller, för jag vågade inte, hon fick ju skit ont hahhahah, sen åt vi tårta, och efter det kollade vi på she's the man eller vad den heter, men vi han som vanligt inte kolla klart eftersom sandra skulle hem, och om jag ville bli körd så fick jag också åka då, orkar inte skriva allt vi gjorde hos selen.. sen när jag kom hem och hade satt på mig "myskläder" ringde megi och ville ha sin skolkatalog, så jag fick sätta på mig igen och gå ut i trappan med henne, sen va vi ute lite, en hel flaggstång hade knäckts på mitten, helt sjukt, det blåser som fan ute.. ja men nu kom jag iaf hem och har inget att göra, men ska väll snart sova så jag orkar gå upp imorgon, för det har jag lite problem med för tillfället. godnatt eller något, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback