shooooo!

hejhej, igår skrev jag inte, men det hände inte så mycket heller, jag va med sandra och ellie hos sandra och kollade på riverside 4, sen skulle sandra ha "kalas" i ekeby för hon fyller år den 11 nov, så jag och ellie gick hem till henne, vi va på hennes rum ett tag så ritade jag på klassfotot hahah, alla i linas klass är fjortisar nu, hahah! men sen gick vi ner där nere och snackade och kollade tv, kl halv 11 gick jag hem, sen satt jag vid datorn och sen sov jag. idag har jag inte gjort någonting, jag ska snart göra v mig sen jobba och sen ska jag kanske vara med ellie och sandra, om vi är hos sandra ska jag se riverside 5, för dom är på 9 nu och jag började kolla på den för 3 dagar sedan, men nu måste jag göra v mig! puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback