skola snart.

jag orkar inte göra v mig sitter bara här i soffan och gör ingenting. carro har mina nycklar och dom har varit hos henne sen förra helgen, och hon kommer inte till skolan idag.. har inte träffat carro på 100 är saknar henne! och sen skulle sandra ta med mina saker från slottet typ i onsdags och sen har hon sagt det varje dag, men tror ni hon har gjort det? NEEEEJ! ååh. nu kommer jag inte kunna jobba eller något eftersom slottet är stängt hela vecka, om dom som renoverar inte släpper in mig såklart. och det va en sakn som jag skulle säga, denna veckan är svininfluensan STOR i skåne, jag vill inte få den.. men nu kommer min mamma snart dampa om jag inte gör v mig, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback