thaam idag! :D

hallo, idag ska jag jobba, ååh det är så jävla tråkigt, jag pallar snart inte mer. men man får ju lite pengar iaf, så jag får väll stå ut, men när jag är så gammal så att jag får börja jobba på riktigt så ska jag ha ett bättre jobb det lovar jag. en annan sak också! jag ska va med tham idag! saknar henne som fan! vi ska till stan och sandra ska med oss, kanske dalia och ellie också. tham ska klippa sig idag så det är därför! men nu ska jag typ kolla lite på bdb sen göra v mig och sen ska jag ut med tham, och en till sak bara, jag ska klippa ellie idag hahahahah. undrar hur det kommer bli! vi får väll se, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback