tråååkig dag.

hej, denna dagen har sugit rikigt hårt.. hoppas ni har haft en bättre dag än mig, för annars är det synd om er, jag har iaf haft riktigt tråkigt och imorgon börjar skolan, jag orkar inte med skolan just nu, åååh. men ja jag va ju med sandra och dom, sen hämtade min moster, mamma och mormor mig utanför sandra, så släppte dom mig och min mamma utanför jobbet, sen städade jag, jävla städerska, jag borde skaffa ett liv ärligt! hahah. men iaf när jag hade jobbat åkte vi hem sen åt vi och när jag skulle logga in på den söta datorn så funkade det inte, så jag fick panik såklart och orkade verkligen inte vara hemma, så jag stack upp till megi en stund, där satt vi vid datorn lite sen kollade vi på bästa sex and the city! och sen kom hennes syster hem, så stack jag hem till mig igen, och sen efter en lång stund kom jag på att det går att vara inne på internet men inte på msn, så om det är någon som vill mig något får ni skriva på bdb, eller sms. hoppas morgondagen blir bättre än denna usla dagen, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ebuddy eller meebo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback