trööött.

hejsansvejsan bloggen, igår gick jag och la mig sent så jag är jävligt trött! och idag går jag i skolan till 3 ja det gör vi juu alla dagar förutom på fredagas, jag pallar inte.. plus har jag betygsatt taltest i engelska eller vad det nu va som jag måste göra idag, och så coola som jag och dalia är så har vi gjort en dialog när man skulle göra en intervju, men skit samma hahah! ellie kommer väll när som helst, och då ska vi gå till skolan, undrar om vi kommer försent idag IGEN? asså vi har kommit försent alla dagar på detta året tror jag hahhah! men hon får kvarsittning men inte jag HA-HA ellie! ;p men nu måste jag fortsätta göra vi mig så jag hinner va inne på datorn lite till, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback