varit ute med madde.

hej cp, nu sitter jag och kollar på tv, innan gic jag ju ut med abbe och eddie, sen träffade vi sandra för det hade hänt en sak som hon ville snacka med mig om, du vet att du alltid kan ringa mig sandra. sen när vi hade snackat klart skulle vi till eddie och fanny, och när vi va påväg till eddies mamma för att vänta på fanny träffade vi adrian och sandun, så dom följde med oss, men eddie fick bara släppa in 3 stycken, och det blev jag, abbe och sandra, så adrian och sandun skulle gå till acke och dom så länge, men när fanny kom så ville hon till sin pappa och kolla film, så det blev inte att vi träffade dom igen, men vi kollade iaf på fjorton suger. den va bra men helt långtråkig. sandra gick exakt när filmen hade börjat för hon skulle vara hemma vid 8 typ, och när vi hade kollat klart på filmen satt jag vid datorn en pytte liten stund, för min msn funkar ju inte, så jag va tvungen att logga in hos fanny, men så skulle fanny och eddie hem, det skulle abbe också, men han följde mig till villorna, när jag va påväg hem smsade madde och frågade om jag kunde komma ut, hon ville snacka med mig om en sak, och + tror jag inte hon pallade sitta hemma själv. men madde du vet att jag alltid finns om du vill snacka om det som har hänt! efter vi hade snackat så gjorde vi andra saker, och vi har varit ute tills nu skit kallt ute fan, men nu ska jag fortsätta kolla på tv, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandrawiese.

Postat av: sandrawiese

denise,jag vet att jag alltid kan ringa dig, tack för att du finns v'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback