where is the love?..

chö. haha, vaknade vid 7 idag, så börja jag göra v mig, sen va jag hos madde vid typ 10. sen kom vi skit sent till skolan, haha. imorgon ska jag faktist komma i tid! vi hade, engelska, PROV! -.- kunde inte ett skit :p något till projektet, sen minns jag inte mer vad vi hade. skulle igentligen träffa adam idag, men blev inte av för vi hade lektion hela tiden, och sen på matrasten kunde inte dom komma :( men efter skolan stack jag och madde först till bageriet och åt, sen stack vi hem till madde och plugga, pluggar mer imorgon, hann inte så mycke, sen satt vi vid datan typ hela tiden, men hennes data är cepe, den stänger av sig hela tiden :s så hon typ dampa hela tiden, hahahahah. sen läste jag sånna barnböcker hon hade hemma, lambert det fåraktiga lejonet, pocahontas, sen bajs boken, HAHAHA! och sen snövit. skit sött ju :p sen vid halv 11 kom min mamma och hämtade mig, och nu sitter jag här och har fett ont i magen, är skit hungrig och har mensverk -.- men ja, jag ska se om de finns något att äta, sen ska jag sova. godnatt och puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback