2bloond4u @ bdb !

haloooo bloggen ;D vaknade vid 1 typ, utav att solo ville komma upp i min säng, och det gick tydligen inte så bra för henne. hahahahaha. sen låg jag bara i min säng i typ en halv timme och smsa med lite folk, sen stack jag ut med solo. senare idag blir de att sticka till natalie, vid typ klockan 6. måste ju såkart vara hemma tills mamma slutar jobba -.- för att inte solo ska behöva vara hemma själv.. sjukt störigt. men ja, haha. vet faktist inte vad som händer hos natalie, något kul gör vi iallafall. som alltid (y) jo.. en sak vet jag, VI SKA BADA JACUZZI & ha ansiktsmask :D fett najs! :) bilder läggs nog ut.. tror jag. men jaa, jag sover hos henne då. tills imorgoon, & vid 2,3 kommer vi till hbg igen. ska typ först ut med solo. sen träffa massa folk :dd men innan de så är vi lite i hyllinge, och träffar lite folk som natti känner :) men ja.. & juste, ;d denise är på ullared med hennes mormor & moster :) saknar cepebarnet! :( hahaha. men nu har jag inte så mycke mer att säga. ha de bra puss :*

- någon som skulle vilja göra en header till oss? :)
adda msn; [email protected] <3

                               

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: j

va med och tävla om den :)=

Postat av: Anonym

tack ! :D



Haft en bra ikväll ? :)

Postat av: emma

du är så jävla söt carolina ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback