maja är snällast!

det blev inga ögonfransar för oss idag/igår, för carros moster var magsjuk och kunde inte stå rakt eller vad det va, men nästa helg så blir det. när vi kom till halmstad gick vi en lång runda med solo, när vi kom hem till henens mormor fikade vi, och sen lekte vi lite med solo och carros mormors hud som heter alfons, sen "trollade" vi lite hahah, vi är så duktiga. men iaf när jag hade jobbat kom carro coh hennes mamma och hämtade mig i stan, sen köpte vi mat och åkte hem till carro, vi satt lite vid datirn sen fick vi gå ut en lång runda med solo. vi gjorde massor med roliga saker på vågen, vi va nog ute i ca en timme. sen har vi bara suttit här vid datorn hela kvällen först jar vi kämpat med att få någon att hjälpa oss med headern, och äntligen, MAJA SKA HJÄLPA OSS, men när det blir vet vi inte, och sen har vi snackat/webbt med folk. riktigt kul har det varit, hahah.
imorgon ska vi iaf till stan, jag ska köpa en ny jacka, sen ska vi bara kolla runder lite och kanske äta där, efter det ska vi kanske till ad och träffa saknade sandra, eller hem till carro igen för solo kan inte vara hemma själv hela dagen ju. vi får se hur det blir. sov gott, puss.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: megi

haha jag kmr följa er blogg nu bara så ni vet för jag har nolife :D o vafan e headern? e de om man vill ha sån bild där uppe eller? de e lätt fan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback